Výrobek a jeho jedinečnost

Published by on 24. 5. 2023

Zaměřte se na jedinečnost svého výrobku a přimějte zákazníky, aby si vás všimli. Získejte si svou odlišností jejich srdce a vykročte do života plného úspěchu. Právě značkové věci přetrvávají v myslích lidí nejdéle, až už v dobrém nebo špatném smyslu.
podnikatelský záměr

Mimořádné vlastnosti

–          Vše má svou základní funkci, mixér mixuje, v botách se chodí.
–          Charakteristické znaky tak reprezentují základní funkci výrobku.
–          Jedinečnost pak můžu získat několika způsoby
o   Přijdeme na novou vlastnost výrobku, musí mít nějakou hodnotu, abychom s tím mohli do světa. Taková vlastnost tak už může být, byť neobjevena, nebo ji přidáme drobnou úpravou
o   Rozšíříme úroveň vlastností produktu, a to takovým způsobem, že změna bude hodnotná – měníme kvalitativní znaky
o   Kvalita – zaručíme stálost úrovně ve všech dodávkách, garantujeme trvanlivost
efektivita práce

Mimořádná trvanlivost

–          V běžných podmínkách a náročných podmínkách máme různé požadavky.
–          U každého produktu očekáváme různou životnost.
–          Tento parametr můžeme ovlivnit způsobem výroby a modernizací.

Mimořádná spolehlivost

–          Sledujeme určité časové období a v něm zaznamenáváme změny.
–          Snižujeme pravděpodobnost, že v zadaném období se u výrobku objeví porucha

Mimořádná opravitelnost

–          Trabant – ten opravíte ještě teď a většinou ani nepotřebujete nijak zvláštní vzdělání a je k vzteku, že ještě stále jezdí, a navíc je o nich film!
–          U tohoto parametru s tím u mnoha výrobků nehnete, jelikož pro běžného spotřebitele bude vždy nemožné opravit váš výrobek, pokud se rozbije.
–          Otázkou je, zdali je to žádoucí…
potřesení rukou

Unikátní styl a design

–          Dojem na procházejícího zákazníka v obchodě.
–          Lidé si většinou koupí něco, co je zaujme vzhledem, místo nákupu, byť lepší věci, avšak s horším vzhledem
–          Musíte na zákazníka zapůsobit, a ještě se odlišit – nelehká práce
–          Existují firmy, které vše vsadili na vzhled a vybudovali si na něm pověst, dnes už nikomu nevadí, že výrobky jsou nevalné kvality, důležité je, že mají tu značku.